![](https://static.wixstatic.com/media/44071f_6ada3ba044d710c73a6795c4381f5434.jpg/v1/fill/w_1450,h_1247,al_c,q_85,enc_avif,quality_auto/44071f_6ada3ba044d710c73a6795c4381f5434.jpg)
![](https://static.wixstatic.com/media/44071f_e76837db668dbfa9ddf043d87bb6a9fc.jpg/v1/fill/w_309,h_116,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/44071f_e76837db668dbfa9ddf043d87bb6a9fc.jpg)
Wij doen ons best om zo goed mogelijk aan uw verwachtingen te voldoen. Toch kan het gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent over Saen Professionals, of dat u vindt dat dingen anders geregeld kunnen worden. Wij willen dit dan graag van u horen, zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.
Saen Professionals hanteert de volgende procedure bij het melden van een klacht:
• De cliënt bespreekt zijn/haar kritiek met
de medewerker om tot een oplossing te komen;
• Als dit niet tot een oplossing leidt, den wendt de
cliënt zich tot de verantwoordelijke leidinggevende
bij Saen Professionals, dit kan mondeling of schriftelijk;
• Als dit niet tot een oplossing leidt, dan kan de cliënt
een beroep doen op de externe klachtenreglement
die Saen Professionals hanteert.
![](https://static.wixstatic.com/media/44071f_42559c96f30ed3bcf0efa5126a939144.png/v1/fill/w_480,h_480,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/44071f_42559c96f30ed3bcf0efa5126a939144.png)
Procedure bij een klacht